Vitaelife Pharma Vitamin D3 – hind, kust osta, originaal

Vitaelife Pharma Vitamin D3 - hind, kust osta, originaal
Vitaelife Pharma Vitamin D3 - hind, kust osta, originaal
[Total: 0    Average: 0/5]

Tere, mu kallis eksperdid kasulik võimsus. Ma otsustasin pühendada tänase artiklis “päikese element” on vitamiin D3. Tema nimi rahvusvahelises praktikas – kolekaltsiferool. See element on väga oluline normaalse toimimise keha. Lisaks sellele on vajalik nii täiskasvanute kui ka lastele.

Mis see on nii

Meie organism toodab kõige selle tähtsa eset üksi. Seda tehakse, teisendades päikesevalgust keemiliste ainetega. Toimel UV-kiirte naha toodab kolekaltsiferool (noh, ta on D3-vitamiin). Edasi seostub D-vitamiini siduva valgu ja saadetakse maksas. Seal ta on antud “hea”, et levitada ümber meie keha. Siin on seiklus lugu

See element mõjutab struktuuri skelett. Samuti kättesaadavus oleneb rõhul immuunsust, meeleolu, ajutegevus ja võime kaitsta vähi vastu (1).

bke bking bred1 Vitaelife Pharma Vitamin D3   hind, kust osta, originaal D-vitamiin osaleb mitmesugustes eluliselt olulisi protsesse:

  • reguleerib toetab immuun- ja närvisüsteemi;
  • vähendab riski haigestuda sclerosis multiplex;
  • säilitab optimaalse kehakaalu;
  • vähendab raskust ja sagedust astma sümptomeid;
  • vähendab riski haigestuda reumatoidartriit naistel;
  • oluline luude tervist;
  • vähendab südamehaiguste, diabeedi ja mõnede vähivormide;
  • on oluline imendumist ja kaltsiumi ja fosforit;
  • töös osaleb endokriinnäärmete.

derivaat D3-vitamiini farmaatsiatööstuses on loomse või taimse päritoluga. Looma kujul, on kergemini seeditav ja kasulik kujul. Seda toodetakse kiiritamist loomsed õlid ja kolesterooli. Ta imeda kuni 500 korda kiirem kui taim vastutasu. Ja väärtus oli 4 korda efektiivsem.

Mitu vajadust olla päikese käes

Kuni 95% sellest element loomulikul viisil me võime saada päikesevalguse eest. Teie nahk toodab D-vitamiini, kui ta puutub kokku UV-kiirgusele. Sellepärast nimetatakse seda “päikeseenergia” element. Aga meie aja enamik inimesi kogevad sümptomeid defitsiit. See on hõlbustanud kaks kõige levinumad põhjused on järgmised:

  1. Sagedased juuresolekul ruumis. Varem inimesed enamiku ajast töötas värskes õhus ja kõndis palju. Täna teistsuguse pildi on nähtav. Isegi lapsed veedavad liiga palju tundi siseruumides telekat või videomängude mängimine. Enamik täiskasvanud tööta ja veeta vaba aega siseruumides. Lisaks on varjus ja pilves ilmaga võib vähendada sünteesi Pro-vitamiini 60% (2).
  2. Taotlus päikesekaitsevahendid. Kui me veeta aega päikese käes, kohaldatakse kreemi SPF kaitse. Jah, ei saa vastu vaielda – riski haigestuda nahavähki on viimastel aastatel kasvanud. Ja arstid soovitame seda kasutada lastel ja täiskasvanutel isegi talvekuudel. Aga kui sa kreemi isegi SPF8, vähendab keha võimet toota D-vitamiini 90%. Toodet kõrgema SPF 30 vähendab tootmist D3 kuni 99%.
  3. OL>

    Nii et proovige vähemalt 15 minutit päevas olla päikese käes. Et oleks parem hommikul. Siis võimalike negatiivsete tagajärgede oht minimaalne. Aga sa saad piisavalt selle olulise vitamiini tasuta

    Puudus sümptomid

    bked bking bicuit1 Vitaelife Pharma Vitamin D3   hind, kust osta, originaal Paljud arstid on hakanud mõistma, et puudus vitamiini on väga tõsine. Pole ime, et see on üks soovitatud toidulisandeid, eriti vastsündinutel.

    Imikutele ja väikelastele puudus see element on väga ohtlik. See toob kaasa tõsiseid probleeme. Näiteks võib tekitada arengus rachitic rindkere. Teine negatiivne ilming meelt lapse areng ruudukujuline. Samuti võib olla kyphosis (see on “konn kõhus”) ja O-kujuline jalgade. Õpilastel on madalad tasemed D3-vitamiini avaldub nägemishäired ja väsimus.

    juuresolekul D-vitamiini vaegus raske tuvastada. Kuna tavalisemad sümptomid on ebamäärased, nagu väsimus, valud kehas või valu. Tõsisemad sümptomid puudus on luuvalu ja üldine nõrkus. Oluline on meeles pidada, et mõnikord need märgid ei pruugi tekkida. Seepärast on oluline võtta vereanalüüsi, et kontrollida oma taset selles element.

    Uuringute kohaselt D-vitamiini puudus võib tüsistused järgmisi haigusi:

  • osteoporoos;
  • südamehaiguste ja kõrge vererõhu;
  • vähki;
  • depressioon, unetus;
  • artriit;
  • suhkurtõbi;
  • astma;
  • multiskleroos;
  • psoriaas;
  • fibromüalgia;
  • aeglase Ravitud murdude.
Soovitama  Chocolate Slim - arvamused ja hind, kust osta

Muide, siin on video palju huvitavaid rääkida tagajärgedest puudust see element. Kontrollige.

Parimateks allikateks vitamiini D

Parim allikas on päikesevalguses. Enamik eksperdid soovitavad olema vähemalt 10-20 minutit päevas otsese päikesevalguse käes. Kuid nad ei soovita rakendada päevavarju. Nii saad 1000 RÜ 10000 RÜ. Kui te Darkie peate enam päikese käes, et saada piisavalt vitamiini. Kuna tume nahk on rohkem kaitset päikese käes.

Parim aeg päevitamiseks suvel on enne 11:00 ja pärast 16-ti. Ja talvel sageli minema, eriti kui see tundub päike.

Samuti on toiduainete kategooria, mis on rikas “päikeseenergia” element. Põhjamaades, sealhulgas meie, siis peab sisaldama neid toidu oma dieeti. Kas need, mis sisaldavad suures koguses D3. Allpool tabelis ütleb teile, mida toit sisaldab kõige kolekaltsiferool. Toodud protsendist tarvitamisega 10 ug (400 IU).

sisu D3, ig 100 grammi. toode D3 Protsent päevasest väärtusest%

Maks трески1001000Палтус27,4274Карп24,7247Скумбрия атлантическая16,1161Яйцо2,222Масло kreemjas. 72,5% жирн1,313Сыр Российский0,969,6Молоко0,050,5

Kuna element D on rasvlahustuvate vitamiinide, siis ideaalis tuleks tarbida rasva. See on parem imendumine kolekaltsiferool. Näiteks võite lasta seda ghee või õli, pähkleid või seemneid. Need, kes elavad Põhjamaades (ja see hõlmab meid), on lisaks soovitav võtta toidulisandeid.

Kuna see suurendab kaltsiumi imendumist, mõned tootjad teevad toidulisandeid koos käesoleva mineraal. Näiteks “Kaltsium D3 Nycomed”.

Kasutusjuhend

puuduseks päikeseenergia element nüüd on kasvav probleem kogu maailmas. Eriti raske avaldub Lääne- ja Põhja riikides. See viimasel ajal suurenenud soovitatavast päevasest D-vitamiini kasvu määra kahekordse ettenähtud summa imikutel, lastel ja noorukitel.

Meie riigis päevadoosi selle elemendi kuni järgmist:

bked bkery bking3 Vitaelife Pharma Vitamin D3   hind, kust osta, originaal Lastele

1 года400 МЕ1 – 10 лет600 Matroshka 11-18 лет600 ME

Täiskasvanutele:

Mehed ja naised 18-50 лет600 kohta Memorine ja naiste üle 50 лет800 Mary беременности600-2000 MEB programmi perioodi лактации600-2000 RÜ

Soovitama  Arthrolon - arvamused, kommentaarid, hind, foorum, kuidas seda kasutada?

Jah, võib annus kirjutada erinevaid mõõtühikuid – RÜ või mcg. Nii teame, et D3-vitamiini 1 mcg = 40МЕ.

Vastavalt mõned arstid, eespool annust tuleb oluliselt suurenenud. Nagu me enamiku ajast siseruumides ja harva minna väljaspool. Ja North piirkonnas elamise mõjutab suur vajadus selle objekt. See puudutab eriti sügisel ja talvel-kevadel perioodidel. Seetõttu arstid soovitavad suurendada kiirust täiskasvanutele (naiste ja meeste), et 800-5000 IU päevas.

Kuid pidage meeles, et need on General soovitusi. Nüüd lugesin raamatut Transcend uue teadus meie keha. Esiteks, nad ütlevad, on teha katse väärtus vitamiine. Ja kõige tahtnud uurida. Oh, ma kirjutan teile mini-aruanne

Lisaks multivitamiinide võtan kaasas vesilahus “kasutusmugavus”. Tema lastearst ette mu poeg. Ta sündis septembris ja lihtsalt püütud viimase Sunny päeva. Lastele on lihtne saada. Lahjendada veega 1 tilk sisaldab 500 RÜ. Just normiks väikelastele. Isegi kui 2 tilka langeb, ärge muretsege, üledoosi lapse mitte. Kas osta apteegist, hind on umbes 180 ….

Nagu alguses uurida materjali umbes D3 aru, et me oleme oluliselt alatasustatud. Otsustanud välja selgitada, milline on parem võtta. Aru, et õli lahus imendub paremini, sest see vitamiin on rasvlahustuvate. Soovita täiendus kapslid. Nii mina ja abikaasa on midagi muud osta, mitte varastada juustu tema vesilahus

Nüüd osta multivitamiine kell iherb. On odavamad kui apteegis isegi soodustust. Sama Solgar saab osta 2 korda odavam, pluss näed arvamusi ja valida parim variant suhtega hinna / kvaliteedi. On erinevaid võimalusi – annuses 5000 või 10000 RÜ. Kuidas võtta ja kui palju on kirjutatud pakendil. Siin on mõned näited

üleannustamine

On oluline teada kõike seda elementi. Kui palju ja kuidas anda imikutele ja kuidas võtta täiskasvanutel. Peamiseks üleannustamisnähtudena on järgmised:

  • oksendamine, iiveldus;
  • halb enesetunne;
  • väsitav peavalu;
  • unehäired;
  • isutus;
  • valu luude ja lihaste;
  • valk uriinis.

Üleannustamise D3-vitamiini taset suurendab kaltsiumi ja fosforit. See tekitab riski haigestuda neeru häired, kõhre ja veresooned.

Kuigi vitamiini üledoos on väga ebatõenäoline. Kui te võtate 600 000 RÜ iga päev 3 kuud. Alates päike ei ole teatatud. Kui teil on kogu päeva lamades tylenchina rannas. Siis lihtsalt iiveldus, nõrkus ja muud sümptomid. Kuigi taust põlenud nahka märkad

Parima 7 kasu vitamiin D

Kõik vitamiinid on väga kasulik meie tervisele. Aga see toode, siis peaks pöörama erilist tähelepanu. Alltoodud Kõige põhilisem selle positiivsed omadused.

  1. Soodustab tervete luude. Vitamiin D mängib olulist rolli kaltsiumi imendumist luudest. Puudus D võib põhjustada luude pehmenemine või rahhiidi. Lisaks on suurenenud risk osteoporoosi ja luumurdude. Uuringud on näidanud, et D parandab olekus lihasskeletisüsteemi ja vähendab sagedust kukkumiste ja luumurdude vanematel inimestel (3).
  2. Aitab reguleerida veresuhkrut. Diabeet – tagajärg insuliini puudusest või ebapiisav insuliini sekretsiooni, suurendades selle vastupanu. Uuringute kohaselt D-vitamiini võib soodustada sekretsiooni (4). Täiendavad omastamise element suurendab insuliinitundlikkust ja aitab vähendada põletikku. Mitmed uuringud kinnitavad positiivset rolli D-vitamiini sisaldus ennetamiseks ja raviks mõlemat tüüpi diabeet (5).
  3. kaitseb vähi vastu. Sümptomid puudust D on seotud suurem risk haigestuda vähki. See kehtib eriti rinna-, käärsoole- ja erektsioon (6). Vitamiinide kohta vähiriski põhjustatud tänu oma rolli raku elutsükli. Ja tema võime blokeerida liig östrogeeni mängib rolli (7).
  4. Aitab võidelda südamehaigusi. Üha enam uuringud näitavad, et vähene D tõstab südameveresoonkonna haiguste riski. Ta on seotud reguleerimise vererõhk, kolesterool ja põletik. Ei ole veel täielikult välja selgitatud, takistab vitamiin D südamehaigused. Aga üks asi on teada: inimesed defitsiit see element on suurem tõenäosus surra südame isheemiatõbi.
  5. parandab immuunsüsteemi. Vitamiin mängib rolli kaitset külmetushaiguste, gripi ja arendada autoimmuunseisundite. Immuunrakud sisaldada retseptorid D-vitamiini, mis takistab pikaajalisel ja liigne põletikulist reaktsiooni. Kuna põletiku põhjustab sageli paljude krooniliste ja autoimmuunhaigused (8).
  6. Parandab meeleolu. Element D toimib hormoon sees meie keha, mõjutades aju funktsioon. Selle puudus on otseselt seotud ärevus, meeleolu häire, depressioon, unetus, meeleolu PMS (9). Madal D takistab nõuetekohase testosterooni tootmist ja östrogeene. Ja see viib tasakaalust, mis näivad paljud soovimatud sümptomid. Tüdrukud, kes on valus PMS, sisaldavad toidulisandid koos D3 oma dieeti.
  7. Aitab kontsentratsiooni ja mälu. Mitmed uuringud on näidanud, et element D mõjutab võimet teha otsuseid, keskendumis- ja säilitada teavet. Inimesed madala vitamiinist ei testi hästi, on raskusi ülesandeid, mis nõuavad tähelepanu (10). See on ilmselt põhjus, miks see on nii raske õppida läbida eksamid talvel ja varakevadel
Soovitama  Bliss Hair - arvamused, kommentaarid, hind, kust osta

koostoime teiste ravimitega

Tänu omastamise barbituraadid suurendab vajadust D3-vitamiini. Seetõttu ravi ajal tuleb manustada täiendavaid täienduskulud kolekaltsiferool. Sarnast toimet naftast on vitamiini kolestipooliga ja kolestüramiin.

üheaegne vastuvõtu D3 diureetikumide suurendab riski hüperkaltseemia. Aga kui see on ette glükosiidid ja D3, võib esineda rikkumisi südames.

efektiivsust kolekaltsiferool võib vähendada epilepsiaravimile vahenditega ja kortikosteroide. Juhul teraapiat antatsiidid sisaldavad magneesiumi või alumiiniumi ning võttes D3 suurendab toksilisuse esimesest.

Nüüd, mu sõbrad, te teate, mis on kasulik on ime aine. Ja võib vajadusel täiendada oma reserve organismis koos toiduga. Et mitte jääda midagi, mida ma ütlen teile järgmise postituse, tellida uudiseid. See on kõik täna: kuni me kohtume taas.

Viive Kangro
About Viive Kangro 236 Articles
Viive Kangro kohta võib öelda palju, kuid ennekõike on teada, et nad on ettekujutatavad ja hinnatud, loomulikult on nad ka täpsed, objektiivsed ja idealistid, kuid väiksemates annustes ja sageli rikuvad harjumused olla agoniseerivad. Kuid selle eelistav olemus on see, mis talle kõige paremini meeldib. Inimesed leiavad sageli ennast ja oma tajuvat olemust, eriti kui nad vajavad abi või toetust.Keegi ei ole täiuslik, ja Viive'il on ka palju vähem soovitavaid aspekte. Selle röövelliku iseloomu ja pettus tekitab palju kaebusi ja muudab selle vähemalt ebamugavaks. Õnneks tagab selle hindav laad, et see ei ole nii tihtipeale aset leidnud.